reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Natália Martinková

Natália Martinková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večná optimistka a oddaná milovníčka gumových cukríkov a kávových nápojov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zoznámte sa cez okno ...

Natália Martinková

Zoznámte sa cez okno ...

Pol desiatej večer, piate poschodie stredoškolského internátneho zariadenia (donedávna nazývaného Domov mládeže, ale v rámci pokroku bol tento názov z pochopiteľných príčin pozmenený).Sedím na posteli a snažím sa čo najlepšie využit tú poslednú polhodinku čo mi zostáva, kým opäť nezačne večerné zoznamovanie, pri ktorom sa naozaj ani s tou najväčšou snahou nedokážem sústrediť na učenie. O trištvrte na desať sa to pomaly začína rozbiehať...

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
O ose na pere a o pobyte v zdravotnom stane

Natália Martinková

O ose na pere a o pobyte v zdravotnom stane

Včera som písala o svojom Pohodovom obraní o nutelu, dnes by som, keďže táto príhoda má na počudovanie priame pokračovanie, chcela načrtnúť, ako to bolo ďalej a ako to s nami, obranými o nutelu pokračovalo...

  • 25. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako som prišla o nutelu

Natália Martinková

Ako som prišla o nutelu

Niekoľko dní pred festivalom Pohoda nezamestnávalo moju hlavu nič iné, len to, akú potravu si ja a moja spolustanovníčka zadovážime na tie 2 dni, aby sme nebodaj nezahynuli hladom.Naša voľba padla na vianočku ( ako obyvateľka internátu mám overené, že vydrží čerstvá aj 5 dní) a ako náter sme si vybrali NUTELU! Keď vravím nutelu, mám na mysli tú pravú, hnedo-bielu v sklenenej dózičke.

  • 24. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu