reklama

Ako som prišla o nutelu

Niekoľko dní pred festivalom Pohoda nezamestnávalo moju hlavu nič iné, len to, akú potravu si ja a moja spolustanovníčka zadovážime na tie 2 dni, aby sme nebodaj nezahynuli hladom.Naša voľba padla na vianočku ( ako obyvateľka internátu mám overené, že vydrží čerstvá aj 5 dní) a ako náter sme si vybrali NUTELU! Keď vravím nutelu, mám na mysli tú pravú, hnedo-bielu v sklenenej dózičke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Takto potravovo zabezpečené sme teda vstúpili do areálu festivalu...teda, chceli sme vstúpiť...

Milý pán kontrolór pri vchode mal ale iné plány .Po bohumilej činnosti vyloženia celého môjho vaku usúdil, že nutela v sklenenej dózičke predstavuje potencionálnu hrozbu a ako zbraň by mohla byť nebezpečná ... kôli týmto vyššie uvedeným závažným dôvodom nám ju bol nútený odobrať...samozrejme v rámci ochrany nás a ostatných návštevníkov. Podľa všetkého je asi pravidlom, že ludia xodia na koncerty vyzbrojení nutelou pod pazuchou a ako prejav uznania ju hádžu do umelcov a do davu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Aby som ale nekrivdila pánovi kontrolórovi, povedal nám, že ju tam môžeme zjesť alebo si ju môžeme prísť citujem prelyžičkovať...Prvý návrh sme z pochopitelných príčin zavrhli, a realizáciu toho druhého sme naivne odložili na druhý deň.

 

Po namáhavej noci sme sa ráno s vidinou vianočky natretej nutelou prešuchtali celým areálom, aby nám noví kontrolóri pri vchode oznámili,že našu nutelu tam už nemajú, ale môžu nám ponúknuť domáci jahodový džem, ktorý podľa všetkého zhabali niakým podobným nešťastníkom. Stihla som si všimnúť, že zadržiavali aj niekoľko vysokonebezpečných pohárov so zaváranými uhorkami...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale tak viete ako, domáci džem a zavárané uhorky sa nájdu v každej domácnosti, ale keď donesiete deťom domov lup v podobe nutely, tak to už je iná káva... samozrejme, všetko v mene zachovania bezpečnosti a uchránenia účastníkov a účinkujúcich od útokov šialených nutelových fanúšikov....

Natália Martinková

Natália Martinková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Večná optimistka a oddaná milovníčka gumových cukríkov a kávových nápojov Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu